Twee weken...

Vanmorgen de knoop doorgehakt. Ik kom terug naar België op 29 juli. Das dus precies over twee weken. Voorbije maand was werkelijk fenomenaal, rome in de zomer is nog zoveel leuker dan dat het normaal al is. Elke avond openluchtfilms, feestjes op het strand, bbq's in de parken, optredens, zwembaden,... Ik probeer zo vlug mogelijk wat foto's te verzamelen.

Mama kwam haar vijfde stempel halen op haar jaarabonnement Rome

Bezoek aan villa d'Este, schitterende tuinen met 500 fonteinen.
Villa Adriana, in Tivoli

We maakten een trip met het hele gezin in Italië. Mama en papa kwamen af met de auto om mijn spullen op te halen, pieterjan was al in rome om mij te bezoeken en lien en geerolf kwamen af met het vliegtuig.
Op het strand vlakbij Ancona

Hotel op het strand

Jeugdherberg in Perugia.


Bezoek aan de Heimat, Perugia

Terug in het klasje waar ik mijn eerste woorden italiaans leerde

Als afsluiter kwamen mama en papa nog paar dagen naar rome. Laatste avond gingen we samen eten met paar vriendinnen.

4 opmerkingen:

jess zei

tom, geniet van de laatste twee weken! tot binnenkort in de muppets voor een welverdiende cultuurshock!

Unknown zei

Hi mister Italy! Amaai wat een zot jaar heb jij achter de rug! Geniet inderdaad nog massaal van die laatste weekjes in het prachtige Rome/Italië.. Het lijkt alsof je bijna elk plekje van de laars intussen in je broekzak hebt zitten. Een cultuurshock zal het zijn.. schoon gezegd Jess.
ciao!

tom delbecque zei

Loes en Jess!
Leuk om te lezen dat jullie nog altijd trouwe fans zijn van deze blog:-)
Tot binnen een weekje!!!

lieve zei

tommy, hier zijn er nu ook 'openluchtfilms' hoor !